امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: ۲۲۲ بیمار کرونایی در هشت روز اخیر، از طریق اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های این شهر منتقل شدند.

منصور پورحسین زاده در گفت و گو با تفکر جوان اظهار داشت: از ابتدای فروردین تا روز پانزدهم همین ماه حدود ۱۸۷ بیمار کرونایی توسط اتوبوس آمبولانس بین بیمارستان های اهواز جا به جا شدند.

وی افزود: تعداد ماموریت‌های کرونایی مرکز اورژانس اهواز در شهر از ابتدای سال تاکنون ۵۵۸ مورد بوده که از این تعداد ۲۱۱ مورد در ۱۵ روز ابتدایی فروردین ماه و ۳۴۷ مورد آن در هشت روز اخیر صورت گرفته است که این موضوع نشان دهنده روند افزایشی بیماری در اهواز است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: در ۱۵ روز اول فروردین ماه، روزانه یک بار بیماران کرونایی را توسط اتوبوس آمبولانس منتقل می کردیم اما در هشت روز گذشته به دلیل ظرفیت سازی بیمارستان ها، ۲ تا سه بار بیماران کرونایی را جا به جا می کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیک سوم بیماری تاکنون بیش از سه هزار تماس با مرکز اورژانس اهواز انجام شد  افزود: نیروهای اورژانس در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی بوده و در معرض خطر هستند با این وجود بلافاصله در محل حاضر شده و به بیماران خدمت رسانی می کنند.

پورحسین زاده با بیان اینکه روند بیماری در اهواز افزایشی بوده و میزان گزارشات ما به تناسب بیماری بیشتر شده است گفت: از مردم تقاضا داریم در خانه ها بمانند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا وضعیت بیماری سیر نزولی بگیرد .

در حال حاضر ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند همچنین ورود و خروج به شهرستان های قرمز و نارنجی و تردد خودرویی از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ممنوع است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد