امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۰۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

رئیس دادگستری ماهشهر گفت: بعد از میانجی گری مکرراعضاء شعبه پنج شورای حل اختلاف این شهرستان خانواده مقتول از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند.

به گزارش  تفکر جوان به نقل از روابط عمومی حل اختلاف استان خوزستان محمد دانشور رئیس دادگستری ماهشهر اظهارداشت: چند ماه پیش در یک نزاع دسته جمعی فردی به قتل رسید که پس از این حادثه اختلافات شدیدی بین خانواده مقتول و قاتل رخ داد و باعث ناآرامی در محل سکونت این خانواده‌ها شد.

وی افزود: پس از دستگیری قاتل و ارجاع پرونده به شعبه پنج شورای حل اختلاف ماهشهر بلافاصله اعضای این شعبه با همکاری بزرگان، سران عشایر، معتمدین و خیرین این شهرستان طی برگزاری چندین نشست با ریش سفیدان طرفین درگیر، زمینه را برای صلح و سازش بین این ۲ خانوار فراهم کردند.

دانشور ادامه‌داد: خوشبختانه تلاش و کوشش اعضاء شعبه پنج شورای حل اختلاف این شهرستان در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا به ثمر نشست و خانواده مقتول از خون فرزند خود گذشتند و با عفو و بخشش بی‌قید و شرط قاتل را از چوبه دار نجات دادند.

رئیس دادگستری ماهشهر ضمن قدردانی از اولیاء دم و همچنین تلاش و کوشش اعضاء شورای حل اختلاف، بزرگان، سران عشایر، معتمدین و خیرین این شهرستان خاطرنشان کرد: افرادی که علاوه بر عفو و بخشش، در زمینه اصلاح ذات البین قدم برمی‌دارند بدون شک پیش خداوند متعال عزیز هستند و همیشه در تاریخ ماندگار خواهند بود.

وی یادآورشد: حلاوتی که در عفو و گذشت است در انتقام نیست و اولیای دم با گذشت از قاتل فرزند خود ، کار بسیار بزرگ و خدا پسندانه‌ای انجام دادند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد