امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۱۰ خانه ورزش روستایی خوزستان به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیات روستایی و بومی محلی این استان تجهیز شد.

به گزارش تفکر جوان  مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به ۱۱۰ خانه  با حضور استاندار خوزستان و ورزش روستایی استان با حضور استاندار، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

از سال ۹۶ تاکنون ۲۰۷ خانه ورزش روستایی از محل اعتبار فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی محلی، تجهیز شده است.

افشین حیدری مویرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم اظهار داشت: همه باید کمک کنند تا امکانات ورزشی به روستاهای استان که سرشار از استعدادهای نهفته هستند، برسد.

وی افزود: باتوجه به سیاست های دولت و وزارت ورزش و جوانان، کارهای خوبی در حوزه ورزش روستایی خوزستان انجام شده است ،که همچنان ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از بهره برداری ۶۵ چمن مصنوعی در روستاهای استان تا پایان دولت خبر داد و گفت: قرارداد ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی به امضا رسیده و پیمانکار آنها مشخص شده است همچنین ۳۵ زمین چمن فوتبال در مرحله آماده سازی هستند.

وی با بیان اینکه حوزه ورزش روستایی نیازمند توجه بیشتری است افزود: تلاش می کنیم تا امکانات ورزشی به طور عادلانه در نقاط استان توزیع شود.

در ادامه سیدکریم حسینی رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خوزستان گفت: ایجاد خانه های ورزش روستایی کار جدیدی است که باعث ایجاد نشاط در جامعه می شود.

وی به استقبال سالمندان و بانوان از تجهیزات ورزشی خانه های روستایی اشاره کرد و افزود: خانه های ورزش روستایی از چهار سال پیش با هدف ایجاد فضای ورزشی در بخش آقایان و بانوان ایجاد شد.

حسینی با بیان اینکه اعتبارات خوبی از سوی مجلس برای بخش ورزش و حوزه فرهنگی در نظر گرفته شده است گفت: تلاش می کنیم در زمینه ایجاد فضای ورزشی، زمین چمن طبیعی و مصنوعی و سالن ورزشی، اقدامات خوبی انجام دهیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد