امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۳۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت‌: واحدهای تولیدی در منطقه آزاد اروند با استفاده از تسهیلات و امکانات، ظرفیت شان را افزایش داده و فعالیت خود را باز یابند.

به گزارش تفکر جوان اسماعیل زمانی در حاشیه بازدید مشاور رییس جمهوری به منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران افزود: بانک ها اصلی ترین موانع برای واحدهای تولیدی در منطقه به شمار می روند.

وی افزود: بانکها به واسطه دریافت سودهای بالا به جهت پرداخت وامها و مصادره واحدهای تولیدی بدهکار بیشترین ضربه های اساسی را به واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه وارد کرده اند که این مسئله تعطیلی دامنه دار این واحدها در منطقه رقم زده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بانکها که باید تسهیلگر فعالیت واحدهای تولیدی باشند متاسفانه حکم مانع تراشی برای واحدهای صنعتی و تولیدی را دارند.

زمانی بیان کرد: باید تسهیلات و امکانات به واحدهای تولبدی و صنعتی داده شود تا ظرفیت شان را افزایش داده و فعالیت خود را باز یابند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها» گفت: برای سال جاری افزایش واحدهای تولیدی و فعال سازی واحدهای راکد در دستور کار این سازمان قرار دارد و برای این منظور مذاکراتی با بانکها انجام شده تا آن دسته از واحدهای تولیدی و صنعتی که توسط بانکها و به جهت بدهی توقیف و از چرخه تولید خارج شده اند توسط خود صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی و صنعتی و یا متقاضیان جدید به مدار کار بازگردند.

وی با اشاره به سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به منطقه آزاد اروند گفت: قرار است در خردادماه امسال پروژه های با بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار در سطح مناطق آزاد از جمله اروند به صورت تجمیعی و در قالب ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری افتتاح شود که بخشی از بازدیدهای امروز دبیرشورای عالی مناطق آزاد از این پروژه ها است.

حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز در سفری یک روزه ظرفیت های منطقه آزاد اروند را مورد بررسی قرار داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد