امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تمام توانایی خود را در تیم نفت به کار می گیریم تا نتایج لازم را کسب و تیم را به نقطه امنی برسانیم.

به گزارش  تفکر جوان محمود فکری در حاشیه مراسم معرفی خود به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شناختی که از تیم نفت مسجدسلیمان و فضای شهر داشتم تصمیم گرفتم هدایت این تیم را قبول کنم.

وی افزود: این تیم پتانسیل بسیار خوبی داشته و از بازیکنان توانمندی برخوردار است که بسیاری از آنها جوان و آینده دار هستند.

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم با توجه به پتانسیل فنی تیم بتوانیم بازی های خوبی ارائه دهیم و از انتهای جدول فاصله بگیریم.

وی افزود: با توجه به اینکه در صعود تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر نقش داشتم عرق خاصی به این تیم دارم و قطعا همه با هم تمام تلاش خود را می کنیم که تیم در لیگ برتر حفظ شود.

فکری گفت: وضعیت تیم در چند بازی اخیر خوب نبود ولی تلاش می کنیم اتفاقات خوبی برای نفت مسجدسلیمان رقم بخورد. قراردادم تا پایان این فصل است و در خصوص فصل بعد فعلا نمی توان حرف زد.

وی افزود: وقتی انسان عاشق کار خود باشد قطعا اگر شرایط فراهم باشد می تواند نتیجه لازم را کسب کند و امیدوارم در تیم نفت شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه هیچ تیمی نیست که مشکل نداشته باشد گفت: اکثر تیم های ایرانی غیر از یکی، ۲ تیم با مشکلات مالی دست و پنچه نرم می کنند و من به عنوان یک مربی ایرانی با این فضا آشنا هستم.

وی عنوان کرد: سپاهان اکنون شکل خوبی پیدا کرده و در صدر جدول است. این تیم از مدیریت و نظم خوبی برخوردار است و این موضوع عامل موفقیت آنها شده است.

فکری بیان کرد: ما برای ۱۱ بازی آمده ایم و امیدوارم نتایجی را کسب کنیم که تیم را از منطقه قرمز خارج کنیم. تمام تلاش خود را می کنیم که هم امتیاز بگیریم هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: وظیفه ما در فوتبال تنها امتیاز گرفتن و قهرمانی نیست و باید اصول جوانمردی را حفظ کنیم همچنین باید به بازیکنانمان یاد دهیم که در زندگی شرافت داشته باشند تا اگر روزی از دنیا برویم به نیکی از ما یاد شود.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۲۰ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد