امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۵۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

۶ دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز در مسابقه ملی ره نشان که توشط بنیاد ملی نخبگان برگزار شد موفق به کسب مقام شدند.

به گزارش تفکر جوان  به نقل اژ روابط عمومی دانشگاه شهید چمران دانشجویان برگزیده این رویداد از سوی انجمن علمی دانشجویی مکانیک وابسته به مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران ۲ مقام اول، ۲ مقام دوم و ۲ مقام سوم کسب کردند.

بنا به این گزارش، کیاوش شیخی دانشجوی دکتری دامپزشکی با پروژه «تحلیل داده های ژنتیکی برای دامداری هوشمند» و محمدرضا صالح زاده دانشجوی مهندسی شیمی با پروژه «تولید شوینده با قابلیت از بین بردن لکه های خون و ادرار» حائز مقام اول در این رویداد ملی شدند.

همچنین فاطمه فروزان مهر دانشجوی مهندسی برق با پروژه «دوربین های پلاک خوان» و محمدحسین نبگان دانشجوی مهندسی مکانیک با پروژه «شبیه سازی کامپیوتری فرآیند تخلیه مکانیزه راکتورها و مخازن» رتبه دوم مسابقه ره نشان را کسب کردند.

محمدحسن نبگان دانشجوی مهندسی برق  نیز با پروژه «سیستم مدیریت باتری و روش‌های کنترل دما در پک باتری خودروهای الکتریکی» و دانیال کرد دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی با پروژه «تولید بتاگلوکان از مخمر ساکارومایسس سرویزیه» نیز مقام سوم این رویداد را از آن خود کردند.

ره نشان یکی از مسابقات مسئله محور طرح شهید بابابی بنیاد ملی نخبگان است که در ۵ حوزه آب و محیط زیست، انرژی، حمل و نقل، زیست فناوری و هوشمند سازی برگزار می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد