امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش خبرنگار مهر، علی پورابراهیم ظهر امروز دوشنبه در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش دزفول که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله در تمام مناطق آموزش و پرورش کشور در رشته های مختلف فرهنگی، هنری، قرآن و معارف در پنج سطح آموزشگاه، منطقه، استان، قطب و کشور مسابقاتی در سطح بالا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان دزفول در سال گذشته یک مقام کشوری در این مسابقات کسب کرد، افزود: اما در سال جاری این موفقیت به پنج نفر افزایش یافت.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دزفول گفت: شهرستان دزفول از بیشترین آمار رتبه آوری در جشنواره های فرهنگی کشور نسبت به سایر شهرستان های خوزستان برخوردار است که جای تقدیر دارد.

پورابراهیم ادامه داد: رتبه آوری دانش آموزان دزفولی در مسابقات کشوری با رشته های مختلف این نوید را می دهد که در آینده نیز شاهد کسب افتخارات کشوری بیشتری باشیم.

وی یادآور شد: در این مسابقات کشوری فرهنگی، هنری و قرآنی، مجید شیروی با کسب رتبه اول کشوری در رشته نقاشی، سجاد سلیمانی نژاد رتبه اول کشوری در رشته تک نوازی موسیقی، یاسین خردمند رتبه دوم تفسیر و معارف قرآن کریم، رضا کافی فر رتبه سوم در رشته نشریه الکترونیک و محمد مالچی رتبه سوم نشریه الترونیک پنج دانش آموز دزفولی بودند که موفق به افتخار آفرینی شدند.

به گزارش مهر، دراین نشست از پنج دانش آموز مذکور توسط اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان از جمله سرپرست جدید اداره، امام جمعه و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول با تقدیم لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

از حمید پرتویی مربی مجید شیروی و از علیرضا محبوبیان فر مربی رضا کافی فر و محمد مالچی نیز تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد