امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت: سهمیه ۲۰میلیون لیتری سوخت برای شروع عملیات برداشت محصولات پاییزه کشاورزی خوزستان تخصیص یافته است.

نعمت‌الله نجفی درگفت‌وگو با خبرنگار تفکر جوان افزود:این سهمیه سوخت بر اساس قیمت مصوب از طریق جایگاه‌ها و فروشندگی‌های محلی به صاحبان و مالکان ماشین آلات کشاورزی که در عملیات برداشت محصولات پاییزی خوزستان مشارکت دارند عرضه می‌شود.
وی گفت: سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی محصولات پاییزی در سه مرحله کاشت ، داشت و برداشت در کارگروه کشاورزی استان مصوب و به شرکت متبوع اعلام شده است.
مدیرشرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) در ادامه به مالکان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی به خصوص کمباین داران مهاجر اطمینان داد سوخت مورد نیاز آنان تامین خواهد شد و کشاورزان نیز نگران برداشت به موقع محصولات خود نباشند.
نجفی ذخایر فراورده‌های نفتی به خصوص گازوییل که نیاز اصلی ماشین آلات کشاورزی استان است مطلوب بیان کرد و گفت:هیچ گونه مشکلی در توزیع به موقع سوخت مورد نیاز ماشین آلات کشاورزی وجود ندارد.
بزرگترین عملیات برداشت محصولات کشاورزی پاییزی کشور در چند روز آینده در خوزستان رقم خواهد خورد.
سازمان جهادکشاورزی خوزستان پیش بینی کرده است حدود ۵.۵میلیون تن محصولات کشاورزی پاییزی استان تا اوایل تیرماه برداشت شود.
هم اکنون ناوگان کمباین های مهاجر از استان فارس در حال حرکت به سمت مناطق جنوبی و جنوب شرقی خوزستان هستند تا عملیات ۲ محصول راهبردی گندم و دانه روغنی کلزا را ابتدا از آن مناطق شروع کنند.
طبق برنامه حدود ۱.۲میلیون تن گندم ، ۱.۳میلیون تن چغندرقند ، ۱۱۷هزار تن دانه روغنی کلزا و بخش مهمی از محصولات صیفی و جالیزی در خوزستان برداشت خواهد شد.
سازمان جهادکشاورزی خوزستان با برگزاری نشست‌ها با اتحادیه ها و ناوگان حمل ونقل در حال تدارک ، بسیج و سازماندهی موثر ماشین آلات کشاورزی به خصوص کامیون و کمباین برای شروع عملیات برداشت محصولات پاییزی استان است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد