امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به شناسایی ۱۸۳ بیمار جدید کرونایی از ۳۰۷ نمونه پی سی آر در شهرستان‌های  جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد تست‌های کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان مثبت است.

به گزارش تفکر جوان از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان دکتر شکراله سلمان‌زاده اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ بیمار جدید در آبادان، ۷۲ نفر در خرمشهر و ۳۲ بیمار جدید کرونایی در شادگان شناسایی شدند.

وی افزود:از مورد مثبت جدید کرونایی در این منطقه ۱۶۳ بیمار به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند و در قرنطینه خانگی بسر می برند.

سلمان‌زاده  تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان را افزایشی اعلام کرد و گفت: در روز گذشته ۵۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان  بستری شدند و ۲۲ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان  گفت: هم اکنون ۲۷۰ بیمار در پنج بیمارستان آبادان ، خرمشهر و شادگان بستری هستند ضمن اینکه یک بیمار کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در آبادان فوت کرد.

به دنبال محدودیت های اعمال شده و بهبود سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شهرهای اهواز،آبادان، ایذه، بندرماهشهر، دزفول، شوش، مسجد سلیمان و شوشتر از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

پنج شهرستان لالی، خرمشهر، اندیمشک، امیدیه و بهبهان در استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

هشت شهرستان اهواز، دزفول، شادگان، آبادان، هویزه، شوشتر، ماهشهر و کارون در تاریخ ۲۴ بهمن ماه سال گذشته به حالت قرمز درآمدند و بعد از ۵۰ روز از این وضعیت خارج شدند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد