امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۵۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیراداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند گفت:آموزش وپرورش شهرستان در روزهای باقیمانده تا امتحانات نهایی و کنکور برای ارتقای جایگاه علمی دانش آموزان این شهرستان برنامه های ویژه ای را تدارک دیده و اجرا می کند.

بهزاد جعفرزاده  در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان با اشاره به تاثیر منفی کرونا بر تحصیل کودکان و نوجوانان دانش آموز افزود: برای جبران عقب ماندگی ها و آمادگی دانش آموزان برنامه هایی درشهرستان گتوند اجرا می شود تا دانش آموزان و خانواده ها نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس های تقویتی، رفع اشکال وتست های کنکوری به صورت آنلاین، آفلاین وحضوری، برگزاری جلسات مشاوره ای ویژه دانش آموزان دوازدهم وپشت کنکوری به صورت فردی وگروهی، کلاس های جمع بندی دروس، انعکاس اخبار مفید در خصوص امتحانات نهایی وکنکور، ارسال خلاصه نویسی دروس پایه دوازدهم و ارسال نمونه سوالات امتحانات نهایی دوره های مختلف به همراه پاسخ نامه، برگزاری جلسات حضوری ومجازی با کارشناسان، مدیران، دبیران، مشاوران مدارس و شناسایی وبرگزاری کلاس های تقویتی ویژه دانش آموزان لازم التوجه از جمله طرح هایی است که اجرا می شوند.

جعفرزاده افزود: امتحانات نهایی اواخر اردیبهشت و خرداد ماه برگزار می شود.

ایجاد پنج پایگاه مطالعاتی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم و دوطلبین کنکور در گتوند

مدیراداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند در خصوص آمادگی برای برای برگزاری کنکور گفت: تعداد پنج پایگاه مطالعاتی در راستای اجرای برنامه های آموزش متوسطه ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم و دوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ایجاد شده است.

جعفرزاده  افزود:شیوع ویروس کرونا چالش های زیادی برای تحصیل دانش آموزان و خانواده ها ایجاد کرد وپس از آن آموزش و تحصیل دانش آموزان بر اساس پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا انجام شد و تلاش بر این است تا مشکلی برای امتحانات نهایی و کنکور دانش آموزان ایجاد نشود.

وی در پایان گفت: در سال گذشته یکهزار و ۷۰۳ داوطلب کنکور سراسری در رشته های ریاضی، علوم انسانی،هنر و زبان انگلیسی در شهرستان گتوند به رقابت پرداختند که از این تعداد۹۶۹ داوطلب دختر و ۷۲۴ داوطلب پسر بودند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ۲۵ اسفندماه سال گذشته در نشست خبری با رسانه ها گفت: در کنکور ۱۴۰۰ هیچ تغییری اتفاق نمی افتد و این آزمون به روال سال ۱۳۹۹ برگزار می شود.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان بیش از ۱۳ هزار دانش آموز شهری و روستایی و یک هزار و ۶۰۰ دانش آموز عشایری دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد