امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

امام جمعه آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت در شرایط ویژه ای قرار دارد که نیازمند حمایت است.

به گزارش تفکر جوان   حجت الاسلام علی ابراهیمی پور  در آیین تقدیر از طالب ریکانی کاپیتان تیم نفت آبادان اظهار داشت: تیم فوتبال نفت آبادان در فصل جاری کم حاشیه ترین تیم در لیگ برتر به شمار می رود.

وی افزود: این تیم با نتایجی که کسب کرده توقعات و انتظارات را بین هواداران بالا برده و هواداران انتظار دارند نفتی ها سهمیه آسیا را کسب کنند.

امام جمعه آبادان خواستار حمایت از تیم نفت آبادان شد و گفت: متاسفانه تیم نفت اکنون به لحاظ مالی مشکلات زیادی دارد که در ادامه لیگ ممکن است در نتایج این تیم تاثیر منفی بگذارد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور بیان کرد: شرکت پالایش نفت آبادان و وزارت نفت در راستای اجرای وظایف اجتماعی باید به لحاظ مالی تیم نفت آبادان را حمایت کنند.

وی افزود: قطعا با رفع مشکلات مالی تیم بازیکنان نیز با انگیزه مضاعف به مصاف رقیبان خواهند رفت و موفق به کسب نتایج بهتری نسبت به گذشته خواهند شد.

امام جمعه آبادان در خصوص طالب ریکانی بازیکن تیم نفت آبادان گفت: این بازیکن به الگوی جوانان آبادانی تبدیل شده، با وفای به عهد و مردم داری نشان داد که روح بلند ورزش میان ورزشکاران ما همچنان زنده و بیدار است و باید از این بازیکنان با تعصب، تقدیر و تشکر کرد.

تیم فوتبال نفت آبادان شنبه هفته آینده و از هفته هجدهم لیگ برتر میهمان ذوب آهن اصفهان است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد