امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

رییس پلیس راه ایذه گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و روز طبیعت و برای جلوگیری از تجمع مردم ، محورهای فرعی منتهی به مناطق گردشگری ایذه فردا پنجشنبه مسدود خواهد شد.

سروان کامران بهرامی  در گفت‌وگو با خبرنگار تفکر جوان  اظهار داشت: این محدودیت‌ها در چند نقطه خروجی شهر صورت می‌گیرد، محور ایذه – پیان به سمت اندیکا، بخش سوسن و منطقه سلطان ابراهیم توسط پاسگاه پیان مسدود خواهد شد.

وی افزود: جاده منتهی به دهستان مرغا و منطقه نوترکی نیز بعد از روستای راسفند مسدود خواهد شد تا ترددی در این مسیر نیز نداشته باشیم، جاده فرعی روستای ناشلیل نیز بسته خواهد شد.

رییس پلیس راه ایذه با بیان اینکه محورهای منتهی به روستاهای دنباله رود دهدز و روستای حاجی کمال نیز مسدود می‌شود ادامه داد: کنترل‌های شدیدی روی این محورها انجام می‌شود، این اقدامات تا پایان روز ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت و در صورت بی توجهی علاوه بر جریمه یک میلیون تومانی، خودرو متخلف نیز توقیف می‌ شود.

وی ضمن دعوت مردم به همکاری و رعایت دستورالعمل های ابلاغی و ماندن در خانه در روز طبیعت تصریح کرد: در شرایط کرونایی فعلی که شهرستان ایذه در وضعیت قرار گرفته است از مردم خواهش می‌کنیم برای حفظ سلامت خود و کمک به کادر درمان سفرهای خود را به تاریخ دیگری موکول کنند تا شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا باشیم.

طبق اعلام پلیس راه خوزستان تردد در خروجی و ورودی شهرهای قرمز و نارنجی به طور کامل ممنوع و هیچ مجوزی قابل قبول نخواهد بود و اگر کسی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین به گیت‌های ورودی و خروجی مراجعه کند، قطعاً بازگردانده می شود و اصرار بی‌مورد اعمال قانون و توقیف خودرو در پی خواهد داشت.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان ازجمله ایذه در وضعیت قرمز و هفت شهرستان نارنجی هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد