امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرکل امنیتی، انتظامی و مرزی استانداری خوزستان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) مایه آرامش ، اقتدار و امنیت پایدار کشور هستند و مجاهدت های آنان سبب خنثی شدن توطئه‌ها واقدام‌های خباثت آمیز دشمنان ، بدخواهان ، گروهک‌های ضدانقلاب و اشرار مسلح شده است.

نادر عمید زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار تفکر جوان  افزود: تلاش بی وقفه چهار دهه سربازان گمنام امام زمان(عج) توانست یک سپرامنیتی در برابر دشمنان خارجی و عوامل داخلی که کمر به نابودی دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بسته بودند ایجاد کند که ثمره آن امنیت پایدار در کشور است.
وی با بیان اینکه ملت قدرشناس ایران هیچ گاه مجاهدت‌های فرزندان خود را فراموش نکرده و نمی‌کند افزود:همراهی موثر ملت ایران با سربازان گمنام امام زمان (عج) منجر به امنیت پایدار در کشور شده و امید عوامل مخل امنیت کشور با وجود سربازان و مدافعان امنیت این مرز و بوم به یاس تبدیل شده است.
مدیرکل امنیتی ، انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با بیان اینکه دستگاه امنیتی کشور پشتوانه قوی دستگاه‌های اجرایی هستند افزود: مجاهدت‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) عرضه را بر دشمنان این ملت تنگ کرده و سران گروهک ها و سردمداران جبهه استکبار بارها به توانمندی و هوشمندی جهادان دستگاه امنیتی کشور اعتراف کرده‌اند.
عمیدزاده به تلاش ها و توطئه های دشمنان در ایجاد ناامنی در کشورهای همجوار و سرایت آن به مرزهای کشورمان اشاره کرد و افزود: با وجود  برنامه ریزی گسترده و فراگیر دشمنان ، آنان نتوانسته اند شاکله امنیت کشور را خدشه دار کنند به گونه ای که امنیت کشور در مقایسه با کشورهای منطقه در بالاترین سطح قرار دارد.
وی با بیان اینکه سربازان و مدافعان امنیت کشورهمچنان ستون قوی و مایه آرامش در بخش های اجتماعی کشورهستند گفت: نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در مبارزه با مواد مخدر ، فساد اقتصادی و برخورد با عوامل نفوذی دشمنان قابل ستایش است ، مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه‌های مختلف بر هیچ کسی پوشیده و پنهان نیست.

عمید زاده امنیت را نیاز ضروری و انکارناپذیر کشور بیان کرد و در ادامه با اشاره به اینکه بدون امنیت و آرامش ، توسعه اقتصادی و انجام امور زیربنایی معنا و مفهومی ندارد افزود: همه دستاوردهای اقتصادی و اجتماعی کشور در سایه ایجاد و بستر امنیت پایدار محقق شده است.
مدیرکل امنیتی ، انتظامی و مرزی استانداری خوزستان در ادامه با گرامیداشت هفته تجلیل از فداکاری های سربازان گمنام امام زمان(عج) که با میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) همزمان است افزود:اگر این مجاهدت ها و فداکاری های این عزیزان نبود کشور و نظام اسلامی با مشکلات و چالش‌های عمیقی رو به رو می‌شد ولی به برکت این تلاش‌های مخلصانه کشور به نقطه ثبات امنیتی رسیده است.
عمید زاده افزود:همه ما مرهون  تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی شمار سربازان گمنام امام زمان هستیم و حمایت از آنان وظیفه ای ملی و الهی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد