امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: روند افزایش دما به میزان ۶ تا هفت درجه از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری در سطح استان مورد انتظار است.

به گزارش تفکر جوان به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی خوزستان اظهارداشت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا روز سه‌شنبه جو پایداری بر روی استان حاکم است.

وی افزود: امروز نیز وزش باد متوسط تا شدید در نواحی مرکزی، غربی و جنوبی برای ساعاتی پیش بینی می‌شود که در جنوب غرب استان برای ساعاتی احتمال وقوع گرد و غبار وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: جو استان از ظهر سه شنبه تا اواسط جمعه تحت تاثیر ناپایداری‌، ابرناکی، وزش باد گاه شدید و بارش‌های اغلب پراکنده و موقتی در برخی نواحی خواهد بود.

وی افزود: حداکثر دمای استان در شهرستان امیدیه با ۲۶.۴ و حداقل دما در شهرستان های دزفول و گتوند با ۵.۸ گزارش شده است؛ دمای هوای اهواز نیز حداقل ۱۱.۸ و حداکثر ۲۴.۶ پیش بینی می‌شود.

پیش از این نیز روز یکشنبه اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع پدیده گرد و غبار از اواسط روز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه هفته جاری در بیشتر مناطق استان هشدار نارنجی صادر کرده بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد