امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

جانشین فرمانده ناجا گفت: بیش از یک هزارتن کشفیات مواد مخدر در سال ۱۳۹۹ در تاریخ بی سابقه است که این افتخار حاصل عملیات‌ها، درگیری‌ها، فداکاری‌های ماموران ناجا بوده تا آسایش و آرامش را به کشور هدیه کنند.

به گزارش تفکر جوان  سردار قاسم رضایی   در بازدید از پاسگاه دریایی اسکله ۱۲ شهرستان آبادان اظهار داشت:  معمار کبیر انقلاب از سال ۱۳۴۲ انقلابی را بنا نهاد که ضمن پیروزی آن در سال ۱۳۵۷، همچنان پرچم این انقلاب با افتخار برای محافظت از این میهن اسلامی برافراشته است.

وی افزود: ایران اسلامی مردان و زنان بزرگی را در خود جای داده و اکنون جهان اسلام به آن به عنوان یک تکیه گاه سربلند و سرافراز نگاه می کند؛ کشوری که حوزه استکبار را به خاک کشیده و این موضوع همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: امروزه توطئه های دشمنان در آن سوی مرزها با رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب یکی پس از دیگری خنثی می شوند و ایران همچنان سرافرازانه در استقرار احکام الهی در جهان و منطقه یکه تازی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که انسجام بسیار بالایی در کشور جاری است، گفت: امروز تبعات ایستادگی ایران اسلامی در جای جای جهان حتی در قلب اروپا و آمریکا نمایان است و آنچه فتنه ها را خنثی می کند، روح الهی و عملکرد دولتمردان و غیور مردان این کشور است.

سردار رضایی تصریح کرد: در خرداد ماه امسال انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد که هرکدام مهر تاییدی برحرکت و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی گفت هر آنچه تهدید و توطئه و تحریم علیه ایران اسلامی بود نه تنها باعث توقف حرکت انقلابی ما نشد بلکه موجب شکوفایی، انسجام و تکیه به توانمندی نیروهای داخلی گردید.

وی بیان کرد: امروز در مناطق مرزی امنیت بسیار بالایی برقرار است و این موجب تقویت تولید و شکوفایی اقتصاد کشور می شود و اینگونه است که تمام مناطق و استان های مرزی آماده هرگونه سرمایه گذاری هستند.

جانشین فرمانده ناجا اظهار داشت: امروز با توفیق الهی و مدیریت و سکانداری مقام معظم رهبری و انسجامی که در بین قوا و همه دستگاه‌ها وجود دارد، امیدواریم که در گام دوم انقلاب و حرکت هایی که در ۴۰ سال گذشته انجام شده در چهلم دوم انقلاب به رتبه های بالای اقتصادی جهان برسیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز در مناطق مرزی هیچ گونه مشکل ناامنی را نداریم، گفت: در مناطق مرزی و بخصوص استان خوزستان امنیت خوبی برقرار است و مرزنشینان و ساحل نشینان در کمال آسودگی به کسب و کار مشغول هستند و مراودات مرزی نیز با حجم بالایی انجام می شود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در موضوع مرزبانی یکی از مرزبان های مطرح جهان و صاحب سبک و تجربه است و نخبگان و رزمندگانی در این سازمان فعالیت می کنند، همچون دوران دفاع مقدس روحیه ایثار و از خود گذشتگی دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد