امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تداوم راه شهدای دوران دفاع مقدس از رسالت های اصلی ما بوده و شلمچه نیز برای ما سرزمین مقدسی برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا است.

به گزارش تفکر جوان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی شامگاه شنبه در مزار شهدای شلمچه و آیین ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اظهار داشت: شهدا هیچگاه  نیاز به تعریف نداشته و ندارند بلکه ایثارگری و رشادت‌های این حماسه آفرینان خود معرف شخصیت آن ها بوده و گرامیداشت یاد و خاطره آن ها نیز رسالت‌ اصلی ما است.

وی شلمچه را قطعه ای از بهشت برشمرد و افزود: این سرزمین جاذبه‌ای الهی دارد که امسال رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی در مقابله با کرونا باعث شد، این شهدا تا اندازه ای احساس غربت کنند و زائران راهیان نور نتوانند مانند هر سال به زیارت بیایند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: هرجایی که روح الهی بر آن حاکم است، آن نقطه آرامش بخش است ؛ آرامش و جاذبه شلمچه الهی است چرا که بهترین بندگان خدا در این مکان جانفشانی کرده و نفس دمیدند.

وی تصریح کرد: در این نقطه شهدایی نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید خرازی نفس دمیدند و بی شک همچنان در این نقطه حضور این شهدای والا مقام احساس می شود.

سردار رضایی یادآور شد: شلمچه پیش از دوران دفاع مقدس یک بیابان لم یزرع بود اما با برکت خون شهدا به سرزمینی مقدس تبدیل شده که هر ساله شاهد حضور هزاران زائر از سراسر ایران و کشورهای اسلامی است.

سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی انتظامی عصر شنبه به منظور بازدید از آخرین وضعیت خدمت رسانی نیروی های ناجا در خوزستان و نقاط صفر مرزی استان وارد استان شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد