امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبرنگار مهر، «مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی خانواده و کودک شنوا و ناشنوا نیوشا»، «دفتر خدمات پیشخوان دولت» و «تعاونی مرزنشینان فرهنگیان اروند» سه پروژه خدماتی یاد شده هستند.

رئیس اداره بهزیستی آبادان ظهر امروز یکشنبه در آئین بهره برداری از مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی خانواده و کودک شنوا و ناشنوا با اشاره به اینکه جای خالی چنین مرکزی در شهر احساس می شد، اظهار کرد: این مرکز به همت بخش خصوصی و با صرف اعتباری معادل ۱۰۰ میلیون تومان و زیر نظر سازمان بهزیستی آماده سازی شد.

سعید ایثاری افزود: کودکان کم شنوا و ناشنوای بین ۲ تا ۶ سال سن با مراجعه به این مرکز آموزشهای لازم را به طور مستقیم و زیرنظر مربیان با تجریه فرا می گیرند.

وی با اشاره به ظرفیت ۵۰ نفری این مرکز از شنوایی سنجی، گفتار درمانی و تربیت شنیداری به عنوان مباحث آموزشی توسط مربیان نام برد و اظهار داشت: این هشتمین مرکز آموزشی در سطح آبادان است که از این تعداد ۴ مرکز آن طی سال گذشته تاکنون راه اندازی شده است.

رئیس اداره بهزیستی آبادان با بیان اینکه راه اندازی دو مرکز دیگر را نیز در برنامه کاری داریم، تصریح کرد: در زمان حاضر ۴۴ مهد کودک، ۱۱ مرکز در بخش پیشگیری، هفت مرکز در بخش اجتماعی و ۱۱ مرکز نیز در حوزه توانبخشی و مدکاری از بخش خصوصی و زیر نظر اداره بهزیستی آبادان فعالیت دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد