امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۲۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

مرحله نخست واکسیناسیون پاکبانان و کارکنان سازمان آرامستان‌های اهواز در مقابل کرونا،در گلزار شهدا این شهرستان آغاز شد.

به گزارش تفکر جوان   طبق هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۰۰ نفر از پاکبانان و کارکنان سازمان آرامستان‌های اهواز  دوز اول واکسن پیشگیری از کرونا را دریافت کردند.

امراله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امروز با اجرای این طرح یکصد نفر از پاکبانان و کارکنان آرامستان های اهواز واکسن کرونا دریافت کردند، افزود: بر اساس هماهنگی انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی اهواز تزریق مابقی گروه هدف طی روزهای آینده به تدریج انجام خواهد گرفت.

امراله مردانی با بیان اینکه پاکبانان، دوز دوم واکسن کرونا را با فاصله ۲۸ روز دیگر دریافت می‌کنند افزود:پاکبانان و کارکنان آرامستان ها پس از کادر درمان به دلیل نوع فعالیت کاری بیش از همه در خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

وی گفت: پاکبانان و کارکنان آرامستان‌ها از قشرهای آسیب پذیر در معرض ابتلا به این بیماری هستند و در صورت بی توجهی به این امر، تبعات آن گریبانگیر دیگران نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: پاکبانان شهرداری به طور مستقیم با زباله از جمله ماسک‌های رها شده در معابر و خیابان‌های شهری سر و کار دارند؛ همچنین کارکنان آرامستان ها با فوتی های کرونایی در ارتباط هستند و بر این مبنا تزریق واکسن کرونا برای ایمن سازی اهمیت به سزایی دارد.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان از جمله اهواز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و ۹ شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد