امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کووید ۱۹ در منطقه جنوب غرب خوزستان گفت: تست کرونای ۲۰۵ نفر در شهرستان‌های آبادان ، خرمشهر و شادگان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بود.

شکراله سلمان زاده  در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۳۹۵ نمونه گرفته شده ۲۰۵ مورد جدید مثبت شناسایی شد که ۷۷ نفر مربوط به آبادان، ۹۱ نفر خرمشهر، و ۳۷ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید – ۱۹ در شادگان گزارش شد.
وی افزود: از این ۲۰۵ مورد مثبت ، ۱۸۲ نفر (آبادان ۶۰ نفر، خرمشهر ۸۵ نفر و شادگان ۳۷ نفر) به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در روز گذشته نیز ۴۱ نفر در این شهرستان‌ها به دلیل ابتلا به کرونا بستری و ۴۵ بیمار نیز با بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا در آبادان داشتیم، ادامه داد: هم اکنون کل موارد مثبت بستری از این سه شهرستان در بیمارستان ۲۵۴ نفر است.

آبادان و هشت شهرستان دیگر استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند. شهرستان های خرمشهر و شادگان نیز اخیرا از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی کرونا بسر می برند.

دانشکده علوم پزشکی آبادان به ساکنان شهرستان های خرمشهر ، شادگان و آبادان در منطقه جنوب غرب خوزستان خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می‌دهد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد