امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مشکلات مالی تمرکز لازم را از بازیکنان ما گرفته است.

به گزارش تفکر جوان سید سیروس پورموسوی  در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و شهرخودرو مشهد بیان کرد: متاسفانه مشکلات مالی انگیزه و تمرکز را از بازیکنان ما گرفته است و در بازی امروز برابر تیم شهرخودرو با انگیزه کمی بازی کردند.

وی افزود: به لحاظ فنی امروز خوب نبودیم و شهرخودرو با دفاع کاملا بسته اجازه نزدیک شدن به دروزاه خود را به ما نداد و بازهم امتیاز از دست دادیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: برای نیم فصل دوم چند بازیکن که می‌توانستند به ما کمک کنند را به باشگاه پیشنهاد دادیم ولی مشکلات مالی مانع از جذب آنها شد.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی مسوولان آبادانی هر روز می‌گویند برای صنعت نفت بودجه گرفته‌اند ولی در واقعیت اینگونه نیست و همچنان بدون پول هستیم.

پورموسوی گفت: در ۲ روز گذشته نیز این مسوولان از جذب ۱۲۵ میلیارد ریال بودجه برای تیم و تبلیغات گسترده در فضای مجازی در این زمینه کرده‌اند در صورتی که اگر امروز هم این پول به ما تعلق گیرد سودی ندارد زیرا زمان نقل و انتقالات را از دست دادیم.

وی افزود:بازیکنان صنعت نفت تا امروز با از خودگذشتگی برای تیم بازی کرده‌اند و به عشق هواداران به میدان می‌روند و امیدواریم مسوولان هم معرفت خود را در قبال آنها ثابت کنند.

وی بیان کرد: این تیم اگر تقویت می‌شد حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ داشت و نسبت به نیم فصل اول نتایج بهتری کسب می‌کرد ولی برخی مسوولان آبادانی که فقط به فکر سلفی گرفتن و تبلیغ به سود خود هستند نخواستند تیم به موفقیت دست یابد.

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد عصر روز پنجشنبه از هفته هجدهم لیگ برتر میزبانش صنعت نفت آبادان را با نتیجه مساوی بدون گل متوقف کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد