امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هجدهم لیگ برتر برابر میهمانش شهرخودرو مشهد متوقف شد.

به گزارش تفکر جوان  این دیدار  در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

تیم صنعت نفت آبادان نیمه نخست این دیدار را برتر از حریف مشهدی خود آغاز کرد و توپ و زمین را در اختیار خود داشت ولی بازی بسته تیم پدیده مانع از نزدیک شدن مهاجمان نفتی به دروازه میهمان خود شد.

تیم صنعت نفت که در ۶ بازی گذشته خود برابر حریفانش به پیروزی نرسیده بود به دنبال جبران ناکامی‌های اخیر خود در این دیدار بود ولی نیمه نخست نتوانست کاری از پیش ببرد تا ۲ تیم بدون گل راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم باز هم این شاگردان سید سیروس پورموسوی بودند که بازی را هجومی آغاز کردند و به دنبال عبور از مدافعان پرتعداد شهرخودرو مشهد بود.

حکیم نصاری و طالب ریکانی ۲ هافبک طراح نفتی‌ها، بارها مهاجمان نفت را صاحب موقعیت کردند ولی دفاع چندلایه حریف اجازه استفاده از موقعیت‌ها را به آنها نداد.

هرچقدر از زمان بازی می‌گذشت فشار تیم صنعت نفت بر روی دروازه شهرخودرو بیشتر می‌شد اما خط مستحکم دفاع تیم مشهدی با تعداد زیاد مانع از فروپاشی دروازه این تیم می‌شد.

یاسر همرنگ به کمک‌های فرهاد مروجی و سید محمد هاشمی نسب قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

عبداله ناصری و امید خالدی از تیم صنعت نفت آبادان و مهرداد بایرامی ، یوسف وکیا و میلاد فراهانی از شهرخودرو مشهد در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، امید خالدی، حکیم نصاری(۷۳ – رحیم زهیوی)، محمود مطلق زاده(۹۰ – مهدی حنفی)، حسن بیت سعید(۹۰ – محمدرضا غبیشاوی)،عبداله ناصری(۵۷ – مهدی زبیدی)، طالب ریکانی و رضا خالقی فر به میدان رفت.

شهرخودرو مشهد نیز با ترکیب میلاد فراهانی، رضا یزدان دوست، احسان حسینی،حسام پورهاشم، یوسف وکیا، محمدعرفان معصومی، محمدرضا فلاحیان(۸۵ – امیرحسن نعمتی)، حسین مهربان( ۶۵ – ابوذر صفرزاده)، صادق صادقی بابااحمدی(۷۷ – رحمان جعفری)، احمد الجبوری(۶۵ -احسان حسینی)  و مهرداد بایرامی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد