امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

نایب رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: تیم خوزستان عنوان نایب قهرمانی مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

پرستو شهنی  در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان بیان کرد: این مسابقات به صورت آنلاین در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند با حضور ۳۳۰ ورزشکار زن و مرد برگزار و پس از داوری مسابقات، تیم خوزستان به مقام دوم دست یافت.

وی با بیان اینکه تیم‌های تهران و فارس عنوان‌های اول و سوم این مسابقات را کسب کردند افزود: ۱۹۹ نفر از شرکت کنندگان این دوره را بانوان و ۱۳۹ نفر از شرکت کنندگان را آقایان تشکیل می‌دادند.

نایب رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: خوزستان در بخش تیمی صاحب ۲ نشان برنز در بخش آقایان و بانوان شد. همچنین در قسمت انفرادی احمد شحیطاط در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال به مقام دوم رسید.

وی ادامه داد: ورزشکاران خوزستانی در رشته آمادگی جسمانی جزو برترین‌های کشور هستند. توجه به این رشته که پایه تمام رشته ها است در سلامتی افراد آن هم در شرایط کرونایی بسیار موثر است.

شهنی با بیان اینکه رسیدن به سطح مطلوبی از آمادگی جسمانی می‌تواند در پیشگیری از بروز برخی بیماری‌ها مؤثر باشد گفت: انجام تمرین‌های کششی و بالا بردن انعطاف بدن، می‌تواند درد و ناراحتی ناشی از برخی اختلال‌ها را کمتر  کند.

وی با بیان اینکه ۵۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی زیرپوشش این هیات فعالیت می‌کنند که ۳۰ هزار نفر آنها را بانوان تشکیل می‌دهند افزود: این تعداد ورزشکار در ۲۷ شهرستان خوزستان به صورت مستمر در ۵۶ کمیته ورزشی فعالیت دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد