امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سه دستگاه دیزل ژنراتور برق برای ایستگاه پمپاژ تاسیسات آبرسانی شهدای فتح المبین در منطقه “ام الدبس” شهرستان شوش در ۲ روز گذشته بکارگیری شد گفت: با این اقدام از قطع ۳۰ ساعته آب کلانشهر اهواز جلوگیری شد.

صابر علیدادی  در گفت‌وگو با خبرنگار تفکر جوان  افزود:با قطع موقت برق تاسیسات آبرسانی شهدای فتح المبین به دلیل پاره‌ای تعمیرات ، اقدام جهادی برای تامین برق اضطراری از سوی کارکنان معاونت آبرسانی سازمان آب و برق و شرکت آب غدیر انجام شد و با این اقدام هیچ‌گونه خللی در خط آبرسانی غدیر به وجود نیامد.

وی بیان کرد: این اقدام موجب شد تا آبرسانی به اهواز به نقطه پایدار و اطمینان بخش رسیده و از قطع آب این کلانشهر جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه آب کلانشهر اهواز از خط آبرسانی غدیر با توان ۵۳۰ هزار متر مکعب از محل پایین دست سد کرخه در ۱۵۰ کیلومتری شمال اهواز تامین می‌شود گفت:در صورت قطع برق تاسیسات آبرسانی در ام الدبس ، اهواز تا ۳۰ ساعت با قطعی آب رو به رو می‌شد که خوشبختانه با تامین برق اضطراری هیچ گونه اختلالی در خط آبرسانی غدیر به وجود نیامد.

اوایل اسفند امسال نیز آب شهر اهواز به دلیل اختلال در تاسیسات تصفیه خانه اصلی این شهر به مدت ۱۰ساعت قطع شد و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد.

با بهره‌برداری از طرح آبرسانی به اهواز در قالب طرح غدیر از سد کرخه از۳  سال پیش ، کیفیت آب آشامیدنی اهواز بهبود یافت.

پیش از این بخشی از آب کلانشهر اهواز از رودخانه کارون تامین می‌شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد