امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: شعبه بانک توسعه تعاون در این شهرستان به علت تخطی از دستورالعمل‌های مقابله با کرونا و رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی پلمب شد.

امید صبری پور  در گفت و گو با خبرنگار  تفکر جوان  اظهار داشت: هر واحدی که دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا  را رعایت نکند سلامت مردم را به خطر می‌اندازد، در صورت مشاهده هر گونه تخلف دراین زمینه برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد و نسبت به تعطیلی آن واحد اقدام خواهد شد.

وی افزود: پلمب بانک توسعه تعاون شادگان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پس از تذکر کارشناسان و تیم‌های بازرسی ستاد مدیریت کرونا در این شهرستان و در راستای مصوبات این ستاد صورت گرفته است .

صبری پور با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شادگان الزامی است، گفت: برخی ادارات این شهرستان همچنان سبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی می‌کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شادگان باید از ارائه هرگونه خدمت به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خودداری کنند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

هفت شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند. شهرستان های خرمشهر و شادگان نیز اخیرا از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی کرونا بسر می برند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد