امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته هجدهم رقابت های لیگ یک کشور برابر حریفش به برتری رسید.

به گزارش تفکر جوان تیم های استقلال ملاثانی و رایکا بابل  در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال ملاثانی به پایان رسید.

در این دیدار علی کردانی، سیدحمزه پورموسوی، علی خشکفا، محمد مدملیسی، میلاد پاک پرور، رضا جباری، علی محمدی، سجاد بازگیر، امیر سواری، هادی امینی و سجاد عبدویی برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

همچنین سعید ابراهیم پور، سید جواد شفیعی، علی خانلری زاده، حسین خطیر، ایمان عباس زاده، میثم کریمی، غدیر آقاجانی، هادی خبری میر، علی خسرو نژاد، محمد طاهر صادقی و
جواد غلامی ترکیب تیم رایکا را تشکیل دادند.

در دقیقه ۹۳ بازی سجاد عبدویی از روی نقطه پتالتی دروازه رایکا بابل را باز کرد. کادر فنی تیم رایکا به تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود حریف معترض بودند.

قضاوت این دیدار برعهده علی صباحی بود که کوروش صارمی و غلامرضا محمدی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

تیم استقلال ملاثانی با احتساب این بازی ۲۴ امتیازی شد و در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی پس از پیروزی در این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دادند اما در نهایت ما توانستیم پیروز میدان شویم و این برد را به همه مردم خوزستان به ویژه ملاثانی تقدیم می کنم همچنین جا دارد یک خسته نباشید به تمام اعضای تیم داشته باشم که جانانه جنگیدند.

وی با بیان اینکه امیدوارم در سال آینده عملکرد خوبی داشته باشیم افزود: تیم ما نیاز به حمایت دارد، الان نزدیک عید است و بازیکنان ما هنوز دریافتی نداشتند که امیدوارم با عنایت مدیرکل ورزش و جوانان شرمنده بچه ها نشویم.

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: استقلال ملاثانی یک تیم مردمی است و اگر مورد حمایت قرار نمی گرفتیم، نمی توانستیم با دیگر تیم های پولدار لیگ بجنگیم. خوشحالم سال را با نتیجه خوب تمام کردیم و امیدواریم در سال جدید عملکرد خوبی داشته باشیم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

وی عنوان کرد: ما همواره بازیکنانی را اختیار می کنیم که قلبشان با تیم باشد. نفراتی که به تیم اضافه شدند از نظر من بهترین های ایران هستند و اگر ۲۰ میلیارد ریال به من بدهند باز هم این نفرات را اختیار می کنم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد