امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: بیش از چهار هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی تصرف شده در پلاک ۴۹ بخش پنج موسوم به جنت مکان در بخش مرکزی گتوند خلع ید شد.

سجاد خدادادی  در گفت و گو با خبرنگار  تفکر جوان  با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی  بیش از ۱۰ میلیارد ریال است، افزود: این اراضی با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند و با حضور نیروهای انتظامی و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با یکدستگاه لودر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند رفع تصرف شد.

وی با اشاره به سابقه دار بودن متصرف اراضی ادامه داد: این اراضی سال گذشته و دیماه امسال نیز از سوی این فرد متخلف تصرف که با حکم دادستان خلع ید شده بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: این اداره پرونده های متخلفان اراضی ملی را تا حصول نتیجه پیگیری می کند.

خدادادی در پایان از همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند، ادارات و دستگاه های اجرایی در رفع تصرف اراضی ملی منابع طبیعی تشکر و قدردانی کرد و از مردم خواست ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی هنگام استفاده از عرصه‌های طبیعی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش‌سوزی احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مراتب را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، ۵۴ هزار هکتار منابع طبیعی شامل مراتع، بیشه‌زارها و جنگل‌های دست کاشت در شهرستان گتوند وجود دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد