امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرپرست فرمانداری ایذه از ثبت‌نام ۲۰۴ نفر برای ورود به شورا در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ایذه و دهدز خبر داد.

حسن نبوتی  در گفت‌وگو با خبرنگار تفکر جوان  اظهار داشت: از مجموع این ۲۰۴ نفر، ۱۹۴ مرد و ۱۰ زن با ثبت نام در این انتخابات، قصد دارند خود را در معرض رای مردم ایذه و دهدز قرار دهند.

وی افزود: از این تعداد ۱۸۲ نفر شامل ۱۷۴ مرد و هشت زن برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ایذه و ۲۲ نفر شامل ۲۰ مرد و ۲ زن برای دهدز نامزد شده‌اند.

سرپرست فرمانداری ایذه در مورد مدارک تحصیلی متقاضیان نیز گفت: ۶۲ درصد ثبت‌نام کنندگان مدرک کارشناسی ، ۳۵ درصد کارشناسی ارشد، ۲ درصد دکترا و یک درصد دارای مدرک کاردانی هستند.

وی ادامه داد: ۵۷ درصد نامزدها بین ۳۰ تا ۴۰ سال، ۳۰ درصد بین ۴۰ تا ۵۰ سال، هشت درصد کمتر از ۳۰ سال و پنج درصد نیز بالای ۵۰ سال سن دارند.

نبوتی در پایان گفت: ما به عنوان مجری انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام خواهیم داد و امیدواریم مردم نیز با حضور در پای صندوقهای رأی افراد اصلح را برای حضور در ترکیب شورای ششم شهرهای ایذه و دهدز انتخاب کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۴ خرداد سال آینده همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ایذه ۱۶۸ نفر کاندیدا شده بودند که از این تعداد ۲۳ نفر انصراف دادند و از تعداد ۱۴۵نفر باقیمانده، صلاحیت ۱۲۳ نفر تایید و ۲۱نفر دیگر رد شد. در شهر دهدز نیز از ۳۰ نفر ثبت‌نامی، یک نفر انصرافی داده بود و در نهایت ۱۹ نفر تأیید صلاحیت و ۱۰ نفر نیز رد صلاحیت شده بودند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد