امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۰۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان تعداد مصدومان مراسم چهارشنبه سوری این استان تا ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه را ۱۲ نفر اعلام کرد.

عارف اصل شرهانی  در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان   اظهار داشت: در مجموع ۱۲ ماموریت اورژانس در شهرستان های اهواز،لالی، دزفول، ماهشهر، هندیجان و رامهرمز در چهارشنبه سوری انجام شد و تمام مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی  افزود: در شهرستان اهواز ۲ کودک هفت ساله از ناحیه دست و یک فرد ۳۷ ساله از سایر نقاط بدن دچار مصدومیت شد که پس از مراجعه به بیمارستان طالقانی ترخیص شدند.

وی گفت: همچنین در شهرستان لالی یک فرد ۲۹ ساله از ناحیه چشم آسیب دید که پس از درمان در بیمارستان امید لالی مرخص شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: در شهرستان دزفول سه فرد ۱۶، ۱۷ و ۱۸ ساله دچار آسیب دیدگی شدند که به بیمارستان گنجویان منتقل شده و تحت نظر هستند.

به گفته وی در شهرستان ماهشهر یک فرد ۳۴ ساله از ناحیه صورت مصدوم شد که به بیمارستان حاجیه نرگس منتقل و پس از درمان مرخص شد.

وی افزود: در شهرستان هندیجان یک فرد ۳۱ ساله از ناحیه دست مصدوم شد که برای مداوا به بیمارستان شهدا این شهرستان منتقل و سپس ترخیص شد.

وی اضافه کرد: همچنین در شهرستان رامهرمز سه فرد هفت، ۱۰ و ۱۵ ساله آسیب دیدند که پس از درمان در بیمارستان مادر این شهرستان مرخص شدند.

اصل شرهانی گفت: طی برنامه ریزی انجام شده، اکیپ های اورژانس خوزستان به مناسبت چهارشنبه سوری در حالت آماده باش بودند تا در صورت بروز حادثه به هم استانی ها خدمت رسانی کنند.

وی عنوان کرد: یکی از آمبولانس های شهرستان شوش حین ماموریت از سوی عده ای که برای مراسم چهارشنبه سوری تجمع کرده بودند مورد اصابت سنگ قرار گرفت.

هر ساله به مناسبت چهارشنبه سوری به دلیل سهل انگاری افراد به خصوص جوانان و نوجوانان حوادث تلخی ناشی از انفجار ترقه و مواد آتش زا رخ می دهد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد