امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۲۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان ۲ منطقه محروم احمدفداله و دره کاید از توایع شهرستان دزفول توسط این نهاد پرداخت شده است تا شرایط برای ایجاد درآمد و بهبود زندگی این خانوارها فراهم شود.

جمال شیبه   در گفت وگو با خبرنگار تفکر جوان بیان کرد:این تسهیلات در قالب ۸۷ فقره وام کارگشایی و ۴۶ فقره وام اشتغال بوده است.

وی با بیان اینکه در سالجاری بیش از ۶۰ میلیارد ریال خدمات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در دهستان‌های احمدفداله و دره کاید شهرستان دزفول ارائه شده است افزود: این کمک‌ها شامل ۵۱ کمک هزینه جهیزیه، ۱۲ مورد کمک هزینه درمان، ۹۵ مورد شهریه دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان، ۸۵۰ سبد غذایی، ۲۷۳ وسایل گرمایشی و … بوده است.

وی تعداد خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد در این مناطق را ۹۰ خانوار شامل ۹۵۰ نفر عنوان و اضافه کرد: یکی از اولویت های کمیته امداد امام(ره) تقویت مددجویان در مناطق محروم و به خودکفایی رساندن آن ها است.

شیبه با اشاره به اهدای یکصد سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد در این ۲ منطقه  طی هفته جاری افزود: به همت کمیته امداد و بنیاد احسان و گروه جهادی منتظران خورشید این میزان جهیزیه تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه این ۲ منطقه محروم در شهرستان دزفول همواره مورد توجه این نهاد حمایتی و گروه های جهادی بوده است اظهار داشت: همچنین در سال جاری ۲۱۵ تن کالا با هزینه بیش از پنج میلیارد ریال تهیه و در این ۲ منطقه توزیع شد.

وی ادامه داد: تلاش داریم با کمک نیکوکاران، گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران در سال جدید بتوانیم فرصتهای شغلی جدیدی در منطقه احمد فداله و بخش سردشت دزفول محقق نماییم تا محرومیت از چهره منطقه رفع شود.

احمد فداله در بخش شهیون با فاصله ۱۲۰ کیلومتری شهرستان دزفول واقع شده است.

۱۳۰ هزار خانوار در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد