امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: هوای اغلب مناطق خوزستان تا روز چهارشنبه هفته جاری پنج تا هفت درجه افزایش می‌یابد.

محمد سبزه‌زاری  در گفت‌وگو با خبرنگار  تفکر جوان  افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های خروجی هواشناسی تا فردا(دوشنبه) جوی نسبتا” پایدار برروی استان حاکم و پدیده غالب مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.
وی گفت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری رگبارهای پراکنده و احتمال رعد و برق به‌خصوص در مناطق جنوبی و شرقی دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در روزهای پیش رو وزش باد متوسط تا شدید پیش بینی می‌شود و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی در نیمه غربی استان وجود دارد.
سبزه زاری افزود:روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری آبهای شمال غرب خلیج فارس مواج و مناطق ساحلی مواج و متلاطم خواهد بود.                                                                                                                                            دمای اهواز و ماهشهر در شبانه روز گذشته با ۲۳.۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و ایذه با ۴.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را داشتند.
حداکثر دمای کلانشهر اهواز در این مدت بین ۲۳.۲ و ۱۲.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
روزهای جمعه و شنبه گذشته برخی مناطق شرق ، شمال و شمال شرق خوزستان شاهد بارش رحمت الهی و مناطق جنوبی و غربی شاهد وزش گرد و غبار و باد شدید بودند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد