امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۰۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: پنج شهروند ساکن در شهرستان‌های

به گزارش تفکر جوان  به نقل  از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان زاده   اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۲۶۰ نمونه تست پی سی آر در شهرستانهای تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان ابتلای ۱۱۲ نفر به بیماری کووید ۱۹ تایید شد.

وی با تایید مرگ سه بیمار در آبادان، یک بیمار در شادگان و یک بیمار در خرمشهر افزود:در این مدت ۶۵ بیمار در آبادان، ۱۵ بیمار در خرمشهر و  ۳۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان شادگان شناسایی شدند.

سلمان‌زاده افزود: از ۱۱۲ مورد مثبت جدید کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ۸۸ نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند و در قرنطینه خانگی بسر می برند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در این مدت ۵۵ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری شدند همچنین ۵۴ بیمار پس از بهبود  از بیمارستان مرخص شدند.

در حال حاضر ۲۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در پنج بیمارستان جنوب غرب خوزستان بستری هستند.

آبادان و ۶ شهرستان دیگر استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند. شهرستان های خرمشهر و شادگان نیز اخیرا از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی کرونا بسر می برند.

دانشکده علوم پزشکی آبادان به ساکنان شهرستان های خرمشهر ، شادگان و آبادان در منطقه جنوب غرب خوزستان خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می کند.

آبادان، خرمشهر و شادگان در جنوب غرب خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد