امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به محدوده ۲۹ هکتاری بافت فرسوده و ناکارآمد شهری شهرستان آغاجاری گفت: اختصاص زمین مورد نیاز برای جابجایی ساکنان مناطق پرخطر این محدوده تعیین تکلیف شده است.

به گزارش تفکر جوان فاضل عبیات در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان های بهبهان و آغاجاری در سالن جلسات استانداری خوزستان اظهارداشت: موضوع انتقال ساکنان مناطق پرخطر شهرستان آغاجاری مسئله مهمی است که با جدیت در دست پیگیری است.

وی ادامه‌ داد: به‌همین منظور زمین موردنیاز برای جابجایی اهالی این مناطق به تصویب رسیده است و در آینده کار ساخت واحدهای مسکونی استاندارد آغاز خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح‌کرد: مجموعه مدیریت ارشد استان در آینده نزدیک به منظور بررسی شرایط سکونتگاه‌های پرخطر آغاجاری به صورت میدانی از این شهرستان بازدید خواهد داشت.

عبیات همچنین با اشاره به موضوع فعالیت فرودگاه بهبهان گفت: طی یکماه آینده پیمانکار مربوطه برای تکمیل سالن مسافری این فرودگاه انتخاب خواهد شد تا بعد از تکمیل این طرح، شاهد فعالیت فرودگاه بهبهان باشیم.

وی در خصوص مسیرهای ارتباطی شهرستان آغاجاری عنوان‌ کرد: پروژه ۲ خطه جاده اصلی این شهرستان در حال فعالیت است که با تامین اعتبارات لازم، روند تکمیل این پروژه تسریع می‌یابد.

عبیات یادآورشد: با اقدامات صورت گرفته نیز بهره برداری از ۲ بلوک جدید بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) بهبهان نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی ارائه خدمات رسانی به شهروندان از طریق این بخش‌های بیمارستان آغاز می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان همچنین در ادامه به مشکلات زیرساخت‌های مربوط به مخابرات در شهرهای بهبهان و آغاجاری اشاره‌کرد و افزود: با توجه به شرایط تحصیلی دانش آموزان (برگزاری کلاس‌های آنلاین) در برخی موارد آنتن دهی، کیفیت اینترنت تلفن همراه و همچنین تلفن ثابت با مشکلاتی روبه‌رو است.

وی خاطرنشان‌ کرد: تا زمان بهبود خدمات تلفن ثابت در این مناطق، به ساکنان سیم کارت‌هایی عرضه می‌شود که هزینه خدمات آنها معادل هزینه خطوط تلفن ثابت خواهد بود.

عبیات تصریح کرد: به منظور رفع بخشی از این مشکلات  با اقداماتی که طی ۲ ماه آینده صورت می گیرد ، پوشش آنتن دهی در این مناطق از شرایط بهتری برخوردار می شود.

بیش از پنج میلیون مشترک همراه اول زیر پوشش مخابرات خوزستان هستند و با شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از بستر اینترنت توسعه و ارتقاء شبکه‌های ارتباطی در مناطق مختلف استان سرعت بیشتری گرفته است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد