امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دبیر فدراسیون کشتی گفت: کشتی خوزستان باید در مسیر پیشرفت گام بردارد تا به موفقیت‌های بیشتری دست یافته و کشتی‌گیران بتوانند در میدان‌های مختلف افتخارآفرینی کنند.

به گزارش تفکر جوان جلال عسگری در مجمع انتخاب رییس هیات کشتی خوزستان در اهواز بیان کرد: معمولا پس از برگزاری مجامع انتخاباتی برخی ناراحت و برخی دیگر خوشحال هستند و این موضوع طبیعی است اما مهمتر از همه ، اتحاد و همدلی است که امیدواریم جامعه کشتی خوزستان در این زمینه عملکرد درخشانی داشته باشد.

وی گفت: کشتی خوزستان زمانی برنده است که از نقطه نظرات تمامی بزرگان کشتی استفاده کرده و جدا از هرگونه تفرقه انگیزی به دنبال رشد و توسعه باشد.

وی افزود: انتظار داریم که رییس هیات جدید کشتی خوزستان از تمام ظرفیت کشتی استان استفاده کند و مهمتر از آن پیشکسوتان را در کنار خود داشته باشد.

وی با تشکر از مرعشیان رییس پیشین هیات کشتی خوزستان به خاطر تلاش چند ساله در این سمت، اظهار امیدواری کرد تا کشتی این استان شاهد موفقیت در میدان‌های داخلی و خارجی باشد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: ماهیت ورزش کشتی اخلاق مداری است لذا انتظار داریم که اعضای مجمع در کنار رییس هیات جدید به فعالیت خود ادامه دهند.

ابراهیم نصیری افزود: فعالیت تمام هیات‌های ورزشی خوزستان رصد می‌شود و در صورت کم کاری با روسای هیات‌ها برخورد می‌شود.

وی گفت: خوزستان از گذشته تا به امروز قطب کشتی کشور بوده و قهرمانان بسیاری را به کشور معرفی کرده است که این موضوع کار رییس هیات را سخت‌تر می‌کند.

گفتنی است مجمع انتخاب رییس هیات کشتی خوزستان روز شنبه برگزار و احمد عبدالخانی به مدت چهار سال به عنوان ریییس هیات انتخاب شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد