امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران گفت: دریافت گل اول در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست بازی مقابل صنعت نفت آبادان موجب شد تا شیرازه تیم ما از هم پاشیده شد.

به گزارش تفکر جوان  عباس علیزاده   در نشست خبری پس از بازی تیم‌های پارسه تهران و صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: بازی در نیمه نخست کاملا پایاپای دنبال بود و حتی در دقایقی ما بهتر از تیم لیگ برتری صنعت‌نفت ظاهر شدیم.

وی افزود: متاسفانه در ثانیه‌های پایانی روی یک اشتباه دروازه ما باز شد و بازیکنان ما در نیمه دوم بازی انگیزه خود را از دست دادند و دچار اشتباهات متعددی شدند.

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران گفت: در این دیدار سه بازیکن زیر ۱۸ سال و سه بازیکن زیر ۲۳ سال را بازی دادیم و آنها در نیمه اول توانستند برابر بازیکنان با تجربه نفت آبادان نمایش قابل قبولی ارایه دهند.

علیزاده بیان کرد: ما برای سفر به آبادان با مشکل مالی روبه رو بودیم و حتی نتوانستیم دروازه بان دوم را برای این دیدار همراه خود بیاوریم و به سختی برای برگزاری این دیدار عازم آبادان شدیم.

وی ادامه داد: البته مسابقات لیگ دسته سوم برای ما بسیار مهمتر است و همه تمرکز و تلاش خود را برای این مسابقات گذاشتیم تا یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته دوم باشیم.

تیم فوتبال پارسه تهران عصر شنبه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با چهار گل شکست خورد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد