امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم پارسه تهران برابر ما عملکرد خوبی داشت و به سختی شکست را متحمل شد.

به گزارش تفکر جوان  سید سیروس پورموسوی   در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پارسه تهران بیان کرد: بازی بسیار سختی برابر پارسه تجربه کردیم و حریف برای خلق یک شگفتی به آبادان آمده بود.

وی افزود: حریف در نیمه اول هر چه در توان داشت را اجرایی کرد و در نیمه دوم به لحاظ بدنی کم آورد و ما از این فرصت بهترین استفاده را بردیم.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: در نیمه اول موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم ولی قدر آنها را ندانستیم و در نیمه دوم با فرصت طلبی بازیکنانمان سه گل به ثمر رساندیم.

پورموسوی بیان کرد: این دیدار تمرین خوبی برای ما پیش از بازی با پدیده مشهد در لیگ برتر بود و در این بازی تاکتیک‌های مورد نظر مرور کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی سعی داشتیم از بازیکنانی استفاده کنیم که کمتر به آنها بازی رسیده بود هر چند در لیگ برتر بازی کرده بودند.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان در ادامه با انتقاد از سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: ما پنجشنبه هفته جاری باید برابر تیمی به میدان برویم که ۲ روز بیشتر از ما استراحت کرده و این در حالیست که سازمان لیگ می‌توانست بازی ما برابر پارسه را ۲ روز قبل برگزار کند.

وی ادامه داد:به دلیل خستگی نمی‌توانیم تمرین‌های تاکتیکی پیش از دیدار با پدیده مشهد را انجام دهیم و بیشتر باید روی تمرینات ریکاوری کار کنیم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان عصر روز شنبه از مرحله یک شانزدهم نهای جام حدفی برابر میهمانش پارسه تهران با چهار گل پیروز شد تا راهی مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد