امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۸۰۰ نیروی بسیجی خوزستانی درگیر طرح شهید قاسم سلیمانی هستند گفت:بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تیم در این راستا در خوزستان سازماندهی شدند.

به گزارش تفکر جوان  سردار حسن شاهوارپور   در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان در اهواز با بیان اینکه طرح شهید قاسم سلیمانی از هفته بسیج در استان خوزستان آغاز شد که برکات بسیار خوبی در پی داشت افزود: کادر بهداشت و درمان خوزستان نیز تمام قد در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند که جا دارد از آنها تشکر کرد.

وی افزود: در هفته های اخیر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت استان خوزستان به لحاظ شیوع کرونا قرمز شد به همین دلیل مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با محوریت تشدید بیماریابی از امروز در این استان آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: از چهار هزار و ۴۰۰ تیمی که در قالب طرح شهید سلیمانی فعالیت می کنند ۲ هزار و ۲۳۲ تیم کار رهگیری بیماران را بر عهده دارند. همچنین ۲۵ درصد تیم ها کار نظارتی و ۲۵ درصد به کارهای حمایت از بیماران می پردازند.

پیش بینی ۳۷۳ قرارگاه محله ای در طرح شهید قاسم سلیمانی

وی با بیان اینکه ۲۹ قرارگاه رسمی در استان خوزستان پیش بینی شد است افزود:همچنین ۳۷۳ قرارگاه فرعی و محله ای برای پیگیری طرح شهید قاسم سلیمانی پیش‌بینی شده است که امیدواریم ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده، شرایط مناسب تری برای استان رقم بزنیم.

سردار شاهوارپور گفت: تیم های فعال در طرح شهید قاسم سلیمانی به صورت ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی می کنند البته محور کار بهداشت و درمان است و نیروهای بسیجی در کنار آن ها فعالیت می کنند.

وضعیت آبی استان را اعلام نکنید

وی افزود: همکاری مردم در این طرح بسیار مهم است و انتظار داریم به توصیه های کادر بهداشت و درمان توجه شود. امیدواریم در ایام عید شاهد کم رنگ شدن بیماری و امید و نشاط در استان باشیم و زندگی به حالت عادی برگردد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: از ستاد مدیریت کرونا استان درخواست داریم در صورت تغییر رنگ شهرستان های استان به رنگ آبی، این موضوع را اعلام نکنند زیرا باعث می شود مردم و مسئولان مجددا نسبت به موضوع و رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجهی کنند.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان قرمز و ۹ شهرستان نارنجی هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد