امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی در حاشیه دیدار با فعالان تجاری بازرگانی  و صنعت در خرمشهر عصر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، این دیدارها را ادامه دیدارهای پیشین در محل استانداری و رویه خود برای تعامل با بخش خصوصی دانست و اظهار کرد: حضور در اتاق بازرگانی و داشتن جلسات کاری، رویه من است و سایر مدیران هم باید در جلسات اتاق های بازگانی شرکت کرده و مشکلات را رفع کنند.

وی، این اقدام را گامی در راستای رفع موانع صادرات و گسترش صادرات کشور و استان خواند و افزود: امیدواریم به این طریق بتوان با تلاش های انجام شده گام هایی را در جهت اشتغال مولد و افزایش تولید در استان برداشت و همه باید خود را در این مورد موظف بدانند.

استاندار خوزستان از اعطای تسهیلات به بخش تولید خبر داد و گفت: به دنبال راه اندازی کارگاه های بیشتر در استان هستیم و برای این هدف تسهیلات بیشتری در اختیار قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات استانی اعتبارت ضعیفی است، ادامه داد: امیدواریم این مشکل رفع و یارانه ای با سود ۶ درصد در اختیار تولید کننده قرار گیرد.

شریعتی در ادامه، به موضوع شرکت کشتی سازی اروندان خرمشهر پرداخت و از کشتی کاتاماران به عنوان یکی از افتخارات کشور یاد کرد و ادامه داد: این شرکت قراردادهایی دارد که احتیاج به وام دارد که باید موضوع آن به استان ارجاع داده شود.

وی با بیان اینکه پیگیر رفع مشکل شرکت کشتی سازی اروندان خواهد بود، بیان کرد: به دنبال این هستیم که این شرکت پویا و با نشاط تر در گستره صنایع دریایی بدرخشد و نام خوزستان و اروند را در صنایع دریای پرآوازه تر کند.

استاندار خوزستان در پایان، از تخصیص بسته های حمایتی و تسهیلات بانکی به عنوان راهکار حمایت از صنعت گران شهرک های صنعتی یاد کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد