امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

ئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در سال جاری علیرغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های پیش آمده،‌ همچون گذشته در کنار کارکنان برای شناسایی، درک و رفع مشکلات آنها بوده‌ایم

به گزارش تفکر جوان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نفت‌خیز، خانم تاتیانا نوروزی‌نژاد با ارائه گزارش عملکرد این اداره در سال ۹۹ اظهار داشت: خدمات این اداره در سطح مناطق نفت‌خیز در دو بخش روابط‌کار و مددکاری اجتماعی ارائه می‌شود و هدف از این خدمات صیانت از سرمایه انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان است.

وی گفت: از جمله خدمات این اداره اعطای کمک‌های مالی در حوزه مددکاری است که می‌توان به کمک‌هزینه معاش و کمک‌هزینه توانبخشی به کارکنان معلول یا دارای فرزند معلول و وام مصوبه اشاره نمود که طی سال جاری در مجموع ۴۳۶ مورد کمک مالی به کارکنان واجد شرایط اعطا شد.

نوروزی‌نژاد افزود: در موارد شغلی نظیر انتقال،‌ بازنشستگی، ‌مرخصی بدون حقوق و کاهش ساعت کاری بانوان نیز برای ۱۰۷ نفر از کارکنانی که با مشکل همراه بوده‌اند مددکاری انجام شد و آمار مددکاری در خصوص موارد مسکن (شامل واگذاری و جابجایی مسکن سازمانی) ۵۴ مورد بوده است.

رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از دیگر وظایف این اداره به بازدید از خانواده‌های کارکنان معلول و دارای فرزند معلول اشاره کرد و گفت: هر سال همزمان با ۱۲ آذر روز جهانی معلولان از خانواده های کارکنان معلول و دارای فرزند معلول بازدید به‌عمل می‌آمد اما در سال جاری با شیوع بیماری کرونا به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت تماس تلفنی از وضعیت کارکنان و خانواده دارای معلول مطلع می‌شویم و چنانچه  با مشکلاتی مواجه باشند واحد مددکاری آماده مرتفع نمودن مشکلات ایشان است.

وی، ۱۰۲۸ مورد بررسی، پیگیری و پایش پرونده‌های حوادث ناشی و غیر ناشی از کار کارکنان و از کار افتادگی‌های کلی و دائم و تعیین تکلیف شغلی را از دیگر اقدامات این اداره طی سال جاری عنوان کرد.

خانم نوروزی نژاد در پایان از زحمات و خدمات ارزشمند و صادقانه مددکاران مناطق نفتخیز جنوب که در رفع مشکلات کارکنان علی رغم وجود بیماری کرونا در سال ۱۳۹۹ از هیچ کوششی دریغ نداشته‌اند قدردانی نمود.

.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد