امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: نفت مسجدسلیمان تیم قدری است و توانسته تیم های بزرگی را به زانو درآورد لذا می دانستیم بازی سختی در پیش داریم.

به گزارش تفکر جوان  عبدالله ویسی   پس از برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوب و باکیفیتی برگزار کردند، اما باید بگویم که ما در این دیدار به دنبال کشیدن بازی به ضربات پنالتی بودیم.

وی با بیان اینکه آکاهی و شناخت خوبی از تیم نفت مسجدسلیمان داشتیم افزود: می‌دانستیم برای تیم نفت مسجدسلیمان بازی مقابل پرسپولیس مهمتر از دیدار امروز است به همین دلیل به تعدادی از بازیکنان خود استراحت داده بودند اگرچه ما عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد ما به دنبال ادامه بازی در وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی بودیم، چرا که بازیکنان پنالتی‌زن خوبی داریم و می‌خواستیم از توانایی آنها استفاده کنیم.

وی افزود: شکست تیم سختکوش نفت مسجدسلیمان آن هم در خانه کار بسیار بزرگی است و این مسئله باعث ارتقای روحیه بازیکنان، کادر فنی، مدیران باشگاه و هواداران ما می‌شود.

ویسی ادامه داد: در بازی امروز بازیکنان جدید ما کاملاً آماده نبودند، اما با تمام توان بازی کردند و تجربه آنها کمک‌ بسیاری به ما کرد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول، بتوانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم.

وی در مورد داوری این دیدار افزود: در مورد داوری حرفی نمی‌زنم و معتقدم که باید به داوران جوان میدان داد. کادر فنی تیم ما همچون نفت مسجدسلیمان سعی کرد اعتراضی به داوری نداشته باشد و امیدوارم تیم‌های دیگر نیز همین رویه را در پیش بگیرند.

تیم خیبر خرم آباد با برتری چهار بر سه در ضربات پنالتی مقابل نفت مسجدسلیمان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد