امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۵۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: با توجه به بالا رفتن تعداد بیماران کرونایی در گتوند، بخش بستری بیماران در بیمارستان کارون این شهرستان راه‌اندازی شد.

هومن کلانتری  در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان  با بیان اینکه این بخش با ۱۳ تخت در حال پذیرش و بستری بیماران کرونایی است، افزود: تاکنون یک زن مبتلا به کرونا در این بخش بستری شده و تحت مراقبت است.

وی ادامه داد: این بخش با پیگیری های صورت گرفته در سطح دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سرگردانی آنها در شهرهای مختلف تجهیز و راه اندازی شد.

کلانتری گفت : این بخش برای بستری بیمارانی که وضعیت حاد ندارند راه اندازی شد و بیمارانی که نیاز به بستری در بخش ICU دارند، اعزام خواهند شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند افزود: تجهیزات، پرستاران و دیگر پرسنل بخش بستری بیماران کرونا از بخش بستری دیگر بیماران مجزا است، و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

کلانتری بر رعایت پروتکلهای بهداشتی مقابله با کرونا، جلوگیری از برگزاری مراسم شادی و عزا و خودداری از ترددهای غیرضروری از سوی شهروندان تاکید کرد.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و هشت شهرستان نارنجی هستند.

به گفته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۲ اسفند۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیص هشت هزار و ۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۵۹۳ نفر بستری شدند.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد