امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۰۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان از برگزاری بیست و دومین یادواره شهدای دفاع مقدس با هدف حمایت از نیازمندان در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در اهواز خبر داد .

حجت الاسلام سید محسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تفکر جوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، اظهار داشت : بیست و دومین یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان (عج) اهواز با کمال احترام و رعایت شخصیت خانواده‌های نیازمند ، امروز با توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان برگزار شد .

وی ادامه داد : این یادواره از سال ۱۳۷۷ به یاد شهدای مسجد صاحب الزمان اهواز هرسال با عنایت الهی و همت جهادگران برگزار شده است که از سال گذشته با ورود ویروس کرونا  تصمیم گرفته شد هزینه یادواره برای رفع  بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند صرف شود و بسته های بهداشتی و معیشتی خریداری و بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان ادامه داد : این مراسم با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا برگزار شد که تاکید کرده‌ایم به هیچ وجه گزارش تصویری از خانواده‌های نیازمند منتشر نشود.

حجت الاسلام شفیعی گفت: سال گذشته در حین فراهم آوردن مقدمات برگزاری یادواره با محدودیت‌های کرونا مواجه شدیم که به تعداد شهدای این مسجد بسته‌های بهداشتی و معیشتی  بسته معیشتی مهیا و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد : امسال به دلیل ادامه شرایط و بیماری کرونا در استان خوزستان با همت مردم خیر به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم (ص) این مراسم برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان خاطرنشان کرد : امیدواریم تلاش‌های کادر درمان برای کنترل این ویروس منحوس به نتیجه برسد و زندگی در جامعه به حالت قبل از کرونا برگردد ضمن اینکه مسئولین اجرایی کشور با دلسوزی و تعهد برای مقابله با نابسامانی های اقتصادی تلاش بیشتری کنند .

حجت الاسلام شفیعی افزود : توجه به حال مردم جزو الزامات و وظایف اصلی یک حکومت اسلامی است که این امر وظیفه ما را چند برابر می‌کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد