امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور کاروان‌های راهیان نور، نوروز امسال به شلمچه اعزام نمی‌شوند.

به گزارش  تفکر جوان  سردار یدالله کشاورز  با حضور در یادمان شهدای شلمچه اظهار داشت: اردوی راهیان نور که در سالهای اخیر برگزار می شد منشا بسیاری از برکات بوده اما امسال بعلت شیوع ویروس منحوس کرونا اردوهای راهیان نور برگزار نخواهد شد.

وی یادمان شهدای شلمچه را یادآور رشادت‌ها، شهادت‌ها و خاطره ها دانست و  گفت‌: باید به حماسه های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نگاهی ویژه داشت.

سردار کشاورز افزود: دوران دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی داشت که بسیاری از این دستاوردها به خوبی تبیین نشده اند . حماسه ها و رویدادهای  هشت سال دفاع مقدس همچنان نیاز به تحلیل و بررسی دارند تا بتوان فرهنگ آن دوران را به نسل های بعدی منتقل کرد.

وی بیان کرد:به برکت دوران دفاع مقدس ظرفیت های بزرگی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد که باعث اقتدار نظام اسلامی در عرصه های بین المللی شده است.

مرز شلمچه که در فاصله ۱۵ کیلومتری خرمشهر واقع است پیش از شیوع کرونا در سالهای گذشته میزبان راهیان نور از سراسر کشور بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد