امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: با توجه به شیوع کرونا و قرار گرفتن شهرستان دزفول در وضعیت قرمز از داوطلبان تقاضا می‌شود به منظور جلوگیری از تجمع به صورت غیرحضوری نام نویسی کنند.

به گزارش تفکر جوان  علی فرهمندپور  به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: داوطلبان برای ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایل، پورتال وزارت کشور، یا مراجعه به دفاتر پیشخوان اقدام کنند.

وی افزود: بعد از ثبت نام غیرحضوری، پیامکی مبنی ‌بر نهایی شدن عملیات ثبت‌نام  از طریق سامانه جامع انتخابات برای داوطلبان ارسال می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: داوطلبان تا روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی به نشانی http://entekhabat.moi.ir برای ثبت نام غیرحضوری اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبانی که اقدام به ثبت‌نام از راه دور نموده و اسناد الکترونیکی مورد نیاز را پیوست کرده‌اند  به‌عنوان فرایند قانونی ثبت‌نام مورد پذیرش بوده و نیازی به حضور در فرمانداری برای تأیید نهایی ثبت‌نام ندارند.

فرهمندپور گفت: آن دسته از داوطلبانی که به دلایل مختلف مانند نبود امکان استفاده از اپلیکیشن موبایل و رایانه موفق به ثبت‌نام الکترونیکی نشدند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیش‌خوان دولت ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، با ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ از امروز به طور رسمی آغاز شد. هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز گذشته ۱۹ اسفندتشکیل شد و داوطلبان عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از امروز به مدت یک هفته (سه شنبه ۲۶ اسفند امسال) فرصت دارند برای انتخابات ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد