امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون کشور گفت: ۹۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۴۹ طرح اشتغالزای پایدار روستایی در خوزستان پرداخت شده است.

به گزارش  تفکر جوان  باقر فتاحی  با حضور ویدئو کنفرانسی در نشست شورای عالی تعاون خوزستان در سرسرای استانداری اظهار داشت: پروژه های اشتغالزای بزرگی در خوزستان از بانک توسعه تعاون اعتبار دریافت کردند و در نظر داریم برای ایجاد اشتغال و تولید بیشتر این مسیر را قوی تر ادامه دهیم.
وی گفت: پرداخت یک هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش به تعاونی ها، پرداخت ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار به سازنده بزرگترین هتل جنوب غرب کشور در اهواز ، پرداخت ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار به ۹ طرح پرورش میگو در هندیجان از جمله طرح هایی است که در خوزستان از سوی این بانک تسهیلات دریافت کردند.
فتاحی با بیان اینکه ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در شعب بانک توسعه خوزستان منابع مالی داریم گفت: تا کنون هشت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از سوی بانک توسعه تعاون در استان خوزستان پرداخت یا هزینه شده  است.
استاندار خوزستان نیز در این نشست گفت:از مسوولان کشور تقاضا داریم متناسب با عظمت خوزستان به این استان عنایت داشته باشند و منابع بیشتری را به خوزستان برای رفع مشکلات تخصیص دهند.

قاسم سلیمانی دشتکی با بیان اینکه اگر مدیری خود مانع و مشکل ساز باشد ظلم به مردم و نظام کرده است افزود:باید بروکراسی اداری را ترک کرد و اگر در آیین نامه های موجود ابهامی وجود دارد ابهامات را برطرف نمود تا مدیران بهترین و آسانترین راه را برای خدمت به مردم انتخاب کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد