امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل سازمان آرامستان های اهواز از خاکسپاری روزانه بیش از ۱۰ فوتی کرونایی در آرامستان‌های این کلانشهر خبر داد.

موسی خنافره  در گفت و گو با تفکر جوان اظهار داشت: در حال حاضر تمام فوتی های کرونایی اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در باغ فردوس و بهشت آباد قدیم خاکسپاری می شوند.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان، اکنون تمام ورودیهای آرامستان های اهواز و از جمله گلزار شهدا بسته هستند و از ورود مردم جلوگیری می شود با این وجود باز هم برخی ازشهروندان ملاحظات موجود را رعایت نمی کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز گفت: به همراه یک جنازه تنها ۱۰ تا ۱۵ نفر اجازه ورود به آرامستان را دارند که متاسفانه این تعداد پس از خاکسپاری همچنان در آرامستان مانده و برای قرایت فاتحه بر سر مزار دیگر اقوام خود در قسمتهای مختلف آرامستان تردد می کنند.

وی افزود: ما موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونای استان هستیم اما در مواردی عده ای که به اصرار قصد ورود به آرامستان را دارند با ماموران حراست درگیر شده و حتی آنها را کتک می زنند.

خنافره در پاسخ به این پرسش که آیا اجازه ورود به مردم برای برگزاری مراسم پنج شنبه آخر سال داده می شود گفت: با توجه به آمار افزایشی فوتی های اهواز، فکر نمی کنم تا پایان سال اجازه بازگشایی آرامستان ها را داشته باشیم بنابراین امسال مردم بهتر است از منزل خود برای خیرات و قرائت فاتحه و سایر امور آخرین پنج شنبه سال را انجام دهند و از حضور در آرامستانها خودداری کنند .

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی هستند

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد