امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار امیدیه و تنی چند از مدیران ستادی و عملیاتی مناطق نفتخیز، مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری معرفی شد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این رویداد که روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه ۹۹ در شهر امیدیه برگزار شد، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تاکید بر رویکرد همیشگی این شرکت مبنی بر کمک به توسعه زیرساخت‌ها و اقدامات مرتبط با مسئولیت‌ اجتماعی در مناطق پیرامون تاسیسات در کنار وظیفه اصلی شرکت که تولید ایمن و پایدار انرژی کشور است، گفت: وظیفه ی ملی و اصلی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تولید ایمن و پایدار نفت و گاز است و شرط اصلی تحقق این مهم، همراهی و همکاری مردم و مسئولان محلی و منطقه ای  است که تاکنون در این مسیر همواره یار و یاور ما بوده اند.

وی افزود: در مقابل صنعت نفت همواره توجه جدی به جوامع محلی و پیرامون حوزه‌ی عملیاتی خود داشته و دارد و علاوه بر اجرای تکالیف قانونی که بر عهده­ی این شرکت گذاشته شده است، از امکانات در اختیار نیز همواره برای کمک رسانی به مردم استفاده کرده است.

مهندس محمدی ادامه داد: مدیریت عمران مناطق نفتخیز کشور در شرکت ملی نفت ایران اختصاص بودجه‌های کمکی صنعت نفت به طرح‌های عام‌المنفعه را پیگیری می­کند که در همین راستا در چند سال اخیر حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مختلف زیربنایی، آموزشی، بهداشتی و … در استان خوزستان منظور شده است که تاکنون حدود ۷۵ درصد این مبلغ براساس پیشرفت پروژه‌ها به دستگاههای اجرایی استان تخصیص یافته است.

وی همچنین نقش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در ماموریت اصلی مناطق نفتخیز جنوب را بسیار پررنگ و مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: علاوه بر تولید حدود ۲۰ درصد از سهم کل تولید مناطق نفت­خیز،  راهبری بخش مهمی از کریدور اصلی صادرات نفت خشکی کشور بر عهده این شرکت است.

همچنین در این نشست حبیب آقاجری نماینده مردم امیدیه، ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش صنعت نفت در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، حرکت به سمت تکمیل زنجیره ارزش در این صنعت و توسعه پالایشگاهها و پتروشیمی ها در راستای تقویت اقتصاد ملی را خواستار شد.

وی همچنین ضمن تاکید بر نقش صنعت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، بر اهتمام نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تعامل با این صنعت با هدف توسعه شهرها و روستاهای حوزه عملیاتی شرکت نفت و گاز آغاجاری تاکید کرد.

فرماندار شهرستان امیدیه نیز از خدمات و تلاش‌های مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز آغاجاری در زمینه احداث جاده امیدیه به جایزان، انتقال آب به جایزان و توسعه اماکن ورزشی قدردانی و از ادامه این خدمات در دوره سرپرستی آقای دهانزاده قدردانی کرد.

محسن دهانزاده؛ سرپرست پیشین نفت و گاز آغاجاری نیز با اشاره به مجموعه اقدامات برای بازگشت به سقف تولید، گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت اقدامات مهمی از جمله همکاری در راه اندازی سی‌تی‌اسکن بیمارستان امیدیه و  کمک ۱۰ میلیارد تومانی به بیمارستان آیت الله اشرفی اصفهانی شهر آغاجاری انجام گرفته است.

در پایان مهندس قضائی پور مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری نیز ضمن قدردانی از حُسن اعتماد صورت گرفته و تاکید بر همدلی مدیریت و مجموعه کارکنان در شرکت نفت و گاز آغاجاری، بیان داشت: دغدغه‌های ابراز شده در خصوص نقش و مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، دغدغه‌ای دو سویه برای این صنعت است که همواره علاوه بر کار و تولید، به رونق و بهبود شرایط محیط پیرامونی توجه جدی داشته است.

شایان ذکر است مهندس قضائی پور با ۲۹ سال سابقه کار در صنعت نفت، دانش آموخته مهندسی شیمی با گرایش طراحی فرایندهای صنایع نفت از دانشگاه علم و صنعت و پیش از این، عهده‌دار مسئولیت‌های متعددی از جمله مدیریت امور فنی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بوده است.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد