امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

معاون فنی اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: همکاران اورژانس یک هزار و۸۵۰ مورد جابجایی وانتقال بیمار کرونایی به مراکز درمانی را در پیک سوم این بیماری در استان انجام دادند.

به گزارش  تفکر جوان نادر سلطانی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نیز ۹هزار بیمار توسط همکاران ما در ۱۷۰ پایگاه اورژانس در استان به بیمارستان‌ها منتقل شده اند.

وی افزود: یک‌چهارم موارد جابه‌جایی ها  مربوط به پیک سوم بیماری بوده و این آمار همچنان در حال افزایش است که امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکلها و کاهش خروج از منزل و ترددهای غیرضروری توسط مردم این روند کنترل شود.

معاون فنی اورژانس و فوریت های پزشکی به ابتلای ۷۰ نیروی اورژانس استان به کرونا در پیک سوم بیماری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حال عمومی تمام این همکاران ما  خوب است و اکنون مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در جابه جایی بیماران در استان نداریم افزود: با هر مورد گزارش یا تماس با اورژانس ،  همکاران ما بلافاصله در محل حاضر می شوند و به بیماران خدمات رسانی می کنند.

سلطانی گفت: خوشبختانه اکسیژن و دیگر تجهیزات مورد نیاز به اندازه کافی وجود دارد و از این بابت هیچ مشکلی نداریم اما لازم است که مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا به این بیماری مبتلا نشوند و خود و کادر درمان را گرفتار پیامدهای فراوان نکنند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی هستند

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد