امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریفش متوقف شد.

به گزارش تفکر جوان تیم های استقلال ملاثانی و شاهین بوشهر عصر روز یکشنبه در اهواز به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه ۱۷ بازی حمزه خضیراوی برای شاهین بوشهر گلزنی کرد و در دقیقه ۴۰ بازی مهدی بریحی، کار را برای استقلالی ها به تساوی کشاند.

در این دیدار مهدی بریحی، سید حمزه پور موسوی، علی محمدی، سجاد بازگیر، رضا جباری،حمید جرفی، سجاد عبدویی، محمد مدملیسی، علیرضا خوش کفا، سید علا خلف زاده و علی کردانی برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

همچنین ایمان صادقی، محمدرضا خرسند نیا، علی حمودی، محمد ابراهیمی، امین شجاعیان، رضا دهقان، حمزه خضیراوی، رضا صدری، حمیدرضا دیوسالار، امید سام کن و مجتبی لطفی ترکیب شاهین بوشهر را تشکیل دادند.

زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز از کیفیت نامناسبی برخوردار بود و این امر سبب شد تا بازیکنان هر ۲ تیم نتوانند روی زمین بازی خوبی ارایه دهند.

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند.این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار نیز ممانعت شد.

برخی از هواداران استقلال ملاثانی مثل همیشه قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که ماموران حراست حاضر در ورزشگاه مانع از این اقدام شدند.

تیم‌های شاهین بوشهر و استقلال ملاثانی به ترتیب با ۲۴ و ۲۱ امتیاز در رده‌های هفتم و دوازدهم جدول رده بندی لیگ یک قرار دارند.

سرمربی تیم استقلال ملاثانی پس از این بازی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد:در نیم فصل اول توانستیم در ۸۵ درصد مسابقات امتیاز کسب کنیم که جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. ما بازیکنان بومی و لایقی داریم  داریم که حرف های بسیاری برای گفتن در فوتبال کشور دارند.

ابراهیم اشکش با بیان اینکه در تمام مسابقات میهمان هستیم افزود: متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای بازسازی ورزشگاه ملاثانی صورت نگرفته و ما از این بابت بسیار ناراحت هستیم.

وی گفت: رختکن‌ و سرویس بهداشتی ورزشگاه تختی اهواز از شرایط نامناسبی برخوردار بوده که در شان فوتبال خوزستان نیست. امیدوارم مدیرکل ورزش او جوانان خوزستان بازدیدی از ورزشگاه تختی داشته باشد و مشکل رختکن و سرویس بهداشتی را برطرف کند.

وی افزود: بازیکنان ما اکنون از تجربه بهتری برخوردار بوده و در نیم فصل دوم می توانیم رویکرد بهتری داشته باشیم.

اشکش گفت: در هفته‌های اخیر اعتراض های زیادی علیه تیم ما انجام می‌شود که  از این افراد انتظار دارم خود را جای ما قرار داده و بعد قضاوت کنند. امروز ۲ صحنه پنالتی ما توسط داور نادیده گرفته شد در حالی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: اگر در نیم فصل دوم مورد حمایت قرار گیریم، به طور قطع نتایج بهتری کسب می کنیم. استقلال ملاثانی یک تیم مردمی است و در آن تمام قومیت ها برای یک پرچم می جنگند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد