امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۵۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از انجام زودهنگام تعمیرات اساسی ایستگاه تزریق گاز مجتمع صنعتی کوپال  این شرکت در تنها ۲۰ روز کاری توسط همکاران مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی و با همکاری کارکنان شرکت نفت و گاز مارون خبر داد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس حمید کاویان انجام این پروژه را گامی مهم در راستای تولید پایدار و حفظ آمادگی جهت بازگشت به سقف تولید حداکثری برشمرد و گفت: ایستگاه تزریق کوپال را به طور کامل( بجز توربین­ها) در ۲۰ روز کاری مورد تعمیرات اساسی قرار گرفته است که یک حدنصاب جدید محسوب می شود.

مهندس کاویان افزود: ایستگاه تزریق گاز کوپال ظرفیت تزریق روزانه ۱۵۰ میلیون فوت مکعب گاز دریافتی از شرکت گاز  را دارا می باشد که طبق برنامه باید هر چهار سال یکبار مورد تعمیرات اساسی قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تلاشهای کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی مناطق نفتخیزجنوب در انجام این کار و همچنین مشارکت اداره تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز و اداره تعمیرات شرکت بهره برداری  نفت و گاز مارون در اتمام زودهنگام این  پروژه تقدیر کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد