امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

غلامرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد:‌ چندین مرحله اردو را پشت سر گذاشته‌ایم و بیش از یک سال است که به صورت مرتب در اردو هستیم. من اکنون تقریبا به ۹۰ درصد از آمادگی دست پیدا کرده‌ام.

 

وی با بیان این‌که در این مدت تمام کار من حضور در اردو و تمرین بوده است، گفت: من در بخش ریکرو کار می‌‌کنم و از شرایط آمادگی‌ام نیز رضایت دارم.

 

کماندار خوزستانی در ارزیابی از حریفانش هم عنوان کرد: ‌از حریفانم شناخت دارم و کمان‌دارانی از آمریکا، روسیه و ژاپن از جمله حریفان خوب من هستند. البته نمی‌توان گفت کدام یک سطح بالاتری دارند، چرا که در رشته تیراندازی، روز مسابقه، وضعیت بدنی و شرایط روحی در عملکرد ورزشکار بسیار مهم و تاثیرگذار است، ضمن این‌که در روز مسابقه شانس هم چاشنی کار ورزشکار است.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ‌من و آقای رنجبری از ایران در بخش ریکرو پارالمپیک ریو شرکت می‌کنیم و رکوردهای ما جز چهار پنج نفر اول جهان است. هر دو نفر ما نیز در شرایط ایده‌آلی به سر می‌بریم.

 

رحیمی با بیان این‌که هر ورزشکاری که در پارالمپیک شرکت می‌کند، هدفش کسب مدال است، گفت: پیش از حضور در مسابقات نمی‌توان گفت که می‌توانیم به چه مدالی دست پیدا کنیم ولی من می‌خواهم در این مسابقات اول شوم و باید دید خدا هم چه می‌خواهد.

 

وی ادامه داد: ‌آمادگی بدنی‌ام نیز به صورتی است که می‌خواهم به مدال طلا برسم. به هر حال باید خیلی از شرایط دست به دست هم دهند تا ورزشکار بتواند به آن مدالی که مدنظرش است، دست پیدا کند.

 

کماندار معلول دزفولی بیان کرد:‌ تاکنون مربیان خوبی داشته‌ام و در شهرستان زیر نظر آقایان ترابی و آدینه‌، کار می‌کنم. در گذشته نیز یک مربی تاجیکستانی داشتم که بسیار به من کمک کرد. اکنون نیز در تیم‌ملی یک مربی آقا و خانم از اوکراین داریم که در پیشرفت من بسیار تاثیرگذار بوده‌اند.

 

وی بیان کرد: این دو مربی از روزی که به من کمک کرده‌‌اند و حضورشان در تیم‌ملی، باعث شده است من هر وقت بخواهم به مسابقات اعزام شوم، با هدف کسب مدال باشد و طوری نیست که بخواهم شانسی شرکت کنم. در واقع این مربیان، امید را به من تلقین کرده‌اند.

 

رحیمی در پایان گفت: ‌امیدوارم مردم ما را دعا کنند تا بتوانیم باری که بر دوش‌مان است را به درستی بر زمین بگذاریم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد